Rutin?

Jag vet inte riktigt om mitt liv har kommit in i nagonting som liknar rutin an. Lite granna kanske.

Surfade idag. Riktigt bra vagor och riktigt bra vader. Men vilken jevla otur vi hade. Jag snackade med en kompis som nyss hade kommit. Plotsligt ser jag min kompis komma springande med sin surfbrada fran havet. Forst tankte jag inte sa mycket pa det, sen fick jag kanslan, nagonting ar fel och kollade pa honom igen och insag att han haltade lite. Skriker ”What happened?” Han svarar inte och fortsatter att springa mot mig. Nar han kommer narmare ser jag att han hade nagra jack i benet och ett sag riktigt riktigt jevla djupt ut. Man sag benet. Jag fattar inte riktigt hur han lyckades springa. Det slutade med att vi fick aka till sjukhuset. Det var inte sa illa och han behovde bara sy 5 stygn.

Sitter i skolan igen som ni kanske forstar. Fattar inte riktigt hur man switchar till ett svenskt tangentbord sa det far se ut sahar.

5 reaktioner på ”Rutin?

  1. Ojdå, va det händer nya grejer bredvid dig nu. Det är bra att han fick sin vård i tid i alla fall . Ah det gör inte utan dina åäö man förstår ändå ..^^,

Kommentera

