Galen, dum eller normal

Jag gjorde nagot jevligt… spontant igar. Jag hade forelasning och efter forelasningen smsade en kompis mig. ”Hey! I really wants to buy a surfboard today? Wanna tag along?” Jag hade liksom inget att gora sa jag svarade sjalvklart. Drog till surfers. Pa nat jevla vanster slutade det med att jag kopte en sjalv ocksa. Sen typ ”We should try them out today.” Det gjorde vi… Det skulle ha varit ok om det inte var for att jag hade fotbollstraning pa kvallen. Tankte inte pa tiden sa jag fick skynda mig hem, byta om och cykla till traningen. Med andra ord ingen middag. Hade traning i typ 2h. Jag var sa jelva dod efter det att det inte ar sant.

Jag kan fortsatta hur langt som helst. Assa det ar egentligen inte sa extremt. Men att inte ata och sova assa. Jag skulle sakert klarat av det for ett par ar sedan. Men inte nu.

Jag vet inte om det var smart att kopa en surfbrada eller inte. Det lar val tiden utvisa. Sa jevla trott nu och har fortfarande lite uppgifter jag maste gora innan jag kan ga och lagga mig. Sa om jag inte skriver pa ett tag sa vet ni att jag sover…

En reaktion på ”Galen, dum eller normal

  1. I think everyone will be that ,cau you are going to live a new life. Haha are you already that old too not be ok by not sleep too much ? No you are still young 🙂

Kommentera

