Singapore

Kom fram i Singapore idag, imorse lättare sagt. Fan va nära det var att vi missade flyget från Indien. För det första så var flyget lite försenat. Sedan så var vi tydligen vänta in någon personal som skulle leda oss till gaten. Och fick vänta en 15min. Osså var det typ 30min kvar innan flyget skulle gå. Jag försökte vara lugnt, men de som jobbade där var värsta nochiga. Pappa började också bli stressad verkade det som. Jag bara *Nej* pallar inte med detta. Osså gick vi värsta omvägen och jag bara ska inte vi gå ditåt. De bara ”Nej.” till slut så gick vi åt det hållet vi skulle ha gått åt. Asså du anar inte hur irriterad jag blev där. Vi kunde ha Gått 5min ner till flyget. Istället fick vi vänta och ta värsta omvägen. Oj, börjar gå iväg i en rant här.

Vi hann med det och kom till Singapore, fan va skönt det är. Värsta varmt, mycket sol och skitfint. Verkligen ett ställe som jag kan tänka mig att chilla på. Skriver på iphonen nu, lite jobbigt. Skriver mer om det när jag har min dator. Du får fortsätta att vara lite avundsjuk så länge.

4 reaktioner på ”Singapore

    • Jet airways. Visste inte att det var ett indiskt bolag. Men det funkade ju rätt bra tillslut ändå. Blir nog inte överdrivet många bilder.

  1. Jag trodde du skulle till koalorna? Ska du leka i Singapore först?!

    Låter jobbigt, och stressigt! Alltid något när man flyger. Hoppas ni hade en safe trip i alla fall!

Kommentera

