Tillbaks till vardagen

Nu är jag tillbaka i vardagen igen. Två dagar där jag bara åkte tåg. Det var lite segt faktiskt. Men det var ändå sjukt värt. För de 6 dagarna däremellan var hur sköna som helst.

De bestod av:

1. Grym miljö och underbara utsikter. Naturen i Sverige är faktiskt väldigt vacker.

2. För mycket godisätande. Vi hade typ hur mycket godis, chips och andra gosaker som helst med oss.

3. För mycket sprit. Asså de var typ ute efter att supa ner mig. Så jevla packad ibland att det inte var sant.

4. För mycket snus. Fick tre gratis snusdosor. Var på ett uteställe, plötsligt kommer det fram en kort kines brud med tre dosor snus i handen. ”Hej! Vill du ha snus?”

”Om jag får dem gratis.” Svarade jag. Typ halvt på skämt.

”Du får dem gratis.”

Jag bara tog emot dem och sa ”Tack!” Och började gå iväg på skämt typ och hon stoppade mig inte.

Fick en mössa av henne sen också. Det var något jevla reklamjippo. Nikotinfritt, varför inte. Dåliga vanor.

5. För mycket skratt. Resan blev ju inte sämre av att den roligaste skåningen jag känner var med. Fan va vi flabba hela tiden typ. Fattar inte riktigt vad det är han håller på med eller hur han lyckas. Den snubben asså, han vet hur man har roligt.

Nu har jag ingen tid kvar typ.

3 reaktioner på ”Tillbaks till vardagen

Kommentera

