Haha, Gullig

Här sitter jag och skriver på min blogg mitt i natten. Mobbad och ensam. Haha, praoar som uteliggare. Dvs hur det kommer att kännas att bli en, utan droger och skit då.

Nu anledningen till att jag skriver denna överhuvudtaget förutom att jag är jevligt uttråkad. Satt i kassan på jobbet idag och hjälpte kunder som vanligt. Tog betalt,var allmänt trevligt etc. Mitt i allting kommer en liten unge fram, hon var kanske 5år. ”Hej!” Jag bah ”Hej!”

”Kan du hjälpa min mamma att ta ner popcorn. De sitter för långt upp så hon når inte. Vi ska ha myskväll ikväll det är därför vi ska ha popcornen.”

Ser att min kollega är påväg att hjälpa till och svarar ”Självklart. X, min kollega kommer och hjälper er.”

”Tack!”

De vuxna som hörde bara log. Och jag bah ”Söt!” De bara ”mm”

Det är sånna grejer som förgyller min dag. Ungar kan vara för gulliga ibland.

Kommentera

