Förvånad? Nee..

Trodde att jag kanske skulle skriva mer eftersom det här ska lite vara min logg när jag reser iväg. Men det har inte blivit så.

Om jag ska vara ärlig har jag inte fokuserat så mycket på Australien. Vet inte riktigt varför. Men nu har jag iaf fixat boende när jag kommer ner. Vandrarhem i 5 dagar. Där jag får gå runt och leta lägenhet och fixa det jag ska. Snart är det även dags att lämna över min lägenhet. Undrar seriöst hur det kommer att kännas.

2012 nu alltså. 22år känns rätt gammalt. Har väl inte hänt så mycket, mest spelat ps3. 😛 Ne, men ska fixa opponeringen, jobba som fan, åka snowboard och städa. Hatar städning. Undrar om jag kommer över det någongång.

Kommentera

