Skriva skriva

Vi har fått skriva en del på arbetet idag, jag ska skriva en hel del imorgon med. Förhoppningsvis lyckas vi med att bli klara innan julen.

Asså det är jevligt konstigt att jag inte är fet. Jag har chips, glass, cheesecake, godis och våfflor hemma. Massa godsaker hela tiden. Man kan ju se det på två sätt antingen att jag är en jevla gottegris eller att jag är jevligt grym som lyckas hålla mig från att äta upp allting.

Självklart är det så att jag tränar på att hålla mig från att äta godsaker…

Kommentera

