Vart är man påväg?

Vem är man… Vart är jag påväg? Jag vet inte. Så många möjligheter. Men ändå inte.

Haha svårt att förmedla känslor via ord.

Var på karriär dag med Grant Thornton idag. Rätt intressant faktiskt. De hade ett litet annorlunda upplägg än vad de andra hade. Iofs har alla olika upplägg så det kanske inte är konstigt.

Sjukt hur mycket bättre jag har blivit på att skriva ändå. Inte direkt skriva men rätta mina egna skrivningar. Hittade sjukt många småfel och grammatiska fel i arbetet. Ska träffa handledaren imorgon. Hoppas vi får bra kritik. Lite kommer vi nog få göra om, men det ska nog inte vara några problem.

Till något helt orelaterat då. Det här talet höll han 2008

http://www.youtube.com/watch?v=Jll5baCAaQU

Så här såg han ut 2008

Så här ser han ut nu

Vissa grejer tar hårt på en. Kom ihåg när jag hörde talet. Den här mannen kanske skulle kunna förändra ändå. Men ah.. Det känns verkligen inte som om något har förändrats förutom han själv.

Kommentera

