Öser

Regnet bara öser ner utanför mitt fönster. Känns fan som om himlen tömmer halva Atlanten över Göteborg. Då kanske man kan finna Atlantis. Skulle vart grymt.

Har inte gjort så mycket idag. Typ skrivit på kandidat arbetet hela dagen. Segt som fan. Men jag hoppas verkligen att jag kommer att få jullov iår. Det skulle vara så jevla skönt. Och ju det. Fått bekräftelse på att jag har tillåtelse att hyra ut min lägenhet nu. Så jevla skönt, för nu är det löst. Skriva kontrakt med en hyresgäst. Då är det löst.

Kommer att bo hos mina föräldrar ett tag innan jag åker till Singapore och Australien. Ska bli intressant.

3 reaktioner på ”Öser

Kommentera

