Visum och visning

Nu så har jag fått mitt visum approved.  Så jevla bra! En sak mindre som jag behöver bry mig om.

Hade visning idag. Han verkar rätt trevlig och ordentlig av sig. Ska kolla upp honom. Hoppas att det löser sig med honom så är det ännu en mindre grej som jag behöver bry mig om.

2012 närmar sig nu. Det har känts som om 2011 har varit en av de längsta åren jag har varit med om. Det är väl främst hösten. Det skulle vara så jevla gött om vi skulle vara klara med kandidatarbetet innan jul. Har jobbat stenhårt nu i mer än tre år. Jag är trött alltså. Riktigt trött. Ibland undrar jag fan hur jag pallar med det som kallar leva. Svaret på den frågan min vän, är ”jag vet inte”.

En reaktion på ”Visum och visning

  1. Haha, jag tror det handlar om att du inte varje dag du känner din trötthet så att du inte orka att leva bara..

    Utan nästa dag mår du bättre å hittar alltid nya mål att sikta.. Sen har den dagen passerat förbi..

Kommentera

